خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین:

عرفه روز شناخت حق است/ مضامین بلند دعای عرفه، محتوای غنی توحیدی دارد 

حجت الاسلام صادقی گفت: عرفه روز شناخت حق است روزی که اباعبدالله الحسین(ع) برای انجام ماموریت حق از مکه خارج و به سوی عراق حرکت می کند.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۹۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

حجت‌الاسلام رضا صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک فرارسیدن روز عید قربان، اظهار کرد: عرفه روز شناخت حق است. روزی که اباعبدالله الحسین(ع) جهت انجام ماموریت حق، از مکه خارج و به سوی عراق حرکت می کند اما در عرفات دست به دعا و راز و نیاز با خدای متعال برمی دارد که این دعا مضامین بالایی دارد که با تکبیر و حمد ثنای الهی آغاز می شود و خدا را با تمام جلال و جبروت معرفی می نماید.

حجت الاسلام صادقی ضمن تبریک عید قربان و روز عرفه و تاکید به برگزاری باشکوه این فریضه الهی گفت: چنانچه جامعه ای بدنبال ایمان و تقوا باشد خداوند برکات آسمان را بر آن جامعه نازل می کند و روز عرفه روز نیایش و دعا و مضامین است که بزرگان ما در این مورد سفارش به تأسی از اهل بیت و دعای عرفه دعوت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند از عبادت ما بی نیاز است، اگر بخواهیم این دست نیاز ما از طرف خداوند پر شود، با عبادت میسر است چرا که عبادت منفعت و آثارش به خود بشر برمی گردد.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: جریان عبادت تنها نماز و روزه نیست و نباید فقط به این ها بسنده کرد بلکه تفکر، زبان نرم، امر به معروف و نهی از منکر و نگاه کردن به چهره پدر و مادر از برجسته ترین عبادت هاست که در اسلام به آن سفارش شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اظهار کرد: وضعیت حجاب در جامعه ما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در هر سنی به ما تکلیف شده از نظر دینی چگونه با این موضوع و آموزش آن به فرزندانمان رفتار کنیم.

وی افزود: خاموش کردن صدای اسلام با لگد مال کردن حجاب صورت می گیرد و دشمنان بدنبال تخریب این فریضه دینی هستند که یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار